Champagne High

20 över 2. Jag har hunnit med att diska, duscha, dricka kaffe och planera jobb! Imorgon ska jag tillbaka till mitt gamla jobb på Skavsta flygplats för ett gästspel. Ska bli riktigt roligt att komma tillbaka och även få lite variation.

Snart ska jag även ut till min underbara vän J, jag har fortfarande inte varit ute i deras nya hus och då var det ett bra tag sen de köpte det. Ska bli härligt att äntligen få se det. Och passar det inte bättre en dag som denna med strålande sol? =)

Vi ses lite senare ikväll. Har fortfarande massor av jobb med mitt bildarkiv i datorn, så det kommer jag spendera min kväll med! Känske bjuder på lite bilder under kvällen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0