Myspys i Stigtomta

Ohhh vad jag med vill bo i hus. Efter besöket hos min kära J så blev jag, vad ska man säga, nästan avis. =) Det var så fint, köket var underbart, uteplats, gästrum, ja typ allt. Haha. Det var verkligen jättfint.

Fast hus kanske är i största laget, jag kanske ska börja med att köpa en lägenhet först. Inget fel med hyres men ibland vill jag bara ha en egen. Där jag kan inreda precis som jag vill, där jag kan måla om jag känner för det. Ja det hade varit höjden av lycka just för tillfället. =)

Hann även med mitt första besök på Citygross här i Nyköping idag, hur länge sedan var det de öppnade? 1 år kanske 2 och jag har nu idag haft premiär. Jag blev förvånad över hur stort det va och vad billigt det faktiskt var i jämförelse med mitt lilla Ica här i Stenkulla. =) Kanske dags att byta matbutik!

Nej nu ska jag snabbsalta lite västeråsgurkor som jag kan ha på frukostmackan imorgon! Puss

Den lilla söta tjockiskatten...

Inte fullt så här stora var de gurkorna som jag köpte...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0