PUT ON A HAPPY FACE

Jag har äntligen klättrat 500 steg på stegen och jag har insett att man i alla lägen vinner på en positiv attityd. Jag har sen jag kom hem från mitt underbara vinterland bara spånat idéer, fram och tillbaka, hit och dit och jag har kommit fram till att jag trivs med livet fantastiskt jävla bra just nu. Kan man säga att man älskar det fast än att det är ett ord jag aldrig använt? Ja, det kan man. Jag gör det nu.

Mötet på ams idag började som vanligt med frukost på fiket/bageriet här i stenkulla. Fan det här alltså nästan som ett heltidsjobb för att hålla med S lite. =) Sladdade vidare ner till ams en sisådär 4 minuter sena, men va fan, det gjorde inte speciellt mycket. 2 termosar kaffe och en fikalängd senare hade vi alla diskuterat cv, arbeten, dragit en och annan historia och bara haft det allmänt trevligt. Bra grejer det där. En stor eloge till Erika och Sara som hjälpt till enormt med funderingar och frågor.

Sen lunch på Fika, helvete vad det var gott. Det blir en lunch till där imorgon. =)

Och nu då, jo jag har diskat. Roligare än så blev det inte. Mat, var det ja....



MAGISKT!


Kommentarer
GUEVACCI

Hejsan, haft en bra dag? :)

2010-12-02 @ 21:08:28
URL: http://guevacci.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0