SO FAR SO GOOD

Ibland kan det vara så svårt att hitta något att skriva och berätta om. Det känns lite som att det är samma sak varje dag och ja jag måste göra er besvikna, det är lite så mitt liv ser ut just nu. Och ja det kan tyckas tråkigt och ja det kan tyckas hit och dit huvudsaken är att jag trivs. Och jag trivs, mer än vanligt.

Man får helt enkelt prioritera och sedan hoppas på att man prioriterar rätt och jag tror faktiskt innerst inne att jag är på helt rätt väg. Äntligen är ordet jag sökt rätt länge.

Idag var dock första dagen på väldigt länge som jag faktiskt tyckte det var en aning tråkigt hemma helt själv, jag brukar älska det och jag brukar inte lägga någon större tanke till att jag faktiskt är själv. Men men den prioriteringen kommer den med så småningom....just nu är det bara inte riktigt rätt.

Var inne och kollade på min blogg och insåg att det fan bara är text, text och text. Vart har alla bilder tagit vägen och vart har all min tid försvunnit? =) Så jag tänkte sammanfatta veckan som gått med en serie bilder...















Puss och godnatt! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0