VÄSTERÅS

I morse kl 7 vaknade jag upp i Stigtomta där min kära vän Jenny bor, hon ordnade frukost och kaffe och det var en riktigt mysig morgon och vid åtta snåret rullade bilen mot Västerås som sagt med mig bakom ratten. Jisses, en smula nervös var jag men det hade jag inte behövt vara. Det gick ju kanonfint.

Väl framme dumpade vi Magnus vid Hällabutiken och jag fortsatte in mot centrum och till butiken där. En fullspäckad dag med massor av info, info och lite mera info, men det var jävligt roligt och jag står fast vid att det kommer bli en utmaning men framförallt kommer det bli jävligt roligt. =)

12 timmar senare är jag äntligen hemma igen, ska packa väskan och bege mig mot huvudstaden imorgon bitti igen, nu för 2 dagars utbildning. Sweet! Vi öppnar by the way på fredag och det kommer bli ett jävla drag. Nu kör vi!

Tack och godnatt för idag! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0