Det känns bra!

Jo då tvätten är färdig men disken står kvar. Jag sitter här och försöker hitta lite inspiration till att diska. Om jag gör det nu eller kanske sen eller imorgon, det spelar ingen roll. Bara jag får det gjort någon gång. =)

Har precis avslutat ett samtal med comhem angående mitt internet som totalt spårat ut. Jag hoppas att det börjar funka snart, vissa dagar var det segare än mitt mobila bredband och det är inte riktigt ok. Jag beställde ju inte en högre hastighet för ingenting. Och förresten, jag glömde säga tack för hjälpen, så du comhem-gubbe, om du läser det är så TACK. Min mottagning bakom dessa betongväggar är inte att leka med.

Gick igenom lite bilder när jag rensade min dator, så jag tänkte; varför inte visa dem här?

En härlig em i hamnen..

Mallorca, maj 2010

 

Ja, vad säger man.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0