Det var dags att byta..

bloggsida. För kanske 5 gången nu, men jag tänkte att en ny start skulle kunna funka. Vem vet?

Denna grymt underbara dag spenderas för det mesta i tvättstugan, när dörren till städskrubben där jag förvarar min tvättkorg knappt går att stänga ja då är det dags att boka tid i tvättstugan. Härligt att få det gjort. Efter tvättstugan kanske det skulle vara en bra idé att ta tag i diskberget som bara helt plötsligt intog mitt lilla lilla kök. Jag själv har ingen som helst aning vart det kommer ifrån, en morgon när jag vaknade så var det bara där. =)

Vaknade nio imorse, och jag vet inte vad som hänt den senste tiden men jag vaknar vid den tiden varje morgon oavsett när jag gått och lagt mig. Visst det är himla skönt att komma upp i tid, men när detta är min lediga dag då hade jag i alla fall kunnat fått sova till tio? Eller är det för mycket begärt? =)

Nej det är dags att ta en runda till med tvätten.





Så här roade jag mig igår....
ibland är man bra uttråkad när inspirationen inte är på topp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0