Framtidsångest?

Det blev en lång dag igår, det insåg jag när jag cyklade hem efter 17 timmar på mitt arbete. Dock var bara 13 av dem fyllda med arbete. De resterande timmarna spenderade jag tillsammans med Fanta och Rosé. =)

Det blev en otippad kväll eftersom jag egentligen var på väg hem. Men sägs det inte att de mesta spontana kvällarna är de som blir bäst? =) Jo jag håller visst med där. Det var roligt! Jajjemen!

Och inte blev det något inköp av träningsskor heller igår, jag hade inte riktigt tid att komma därifrån. Men jag tänkte snart bege mig neråt stadens centrum för att införskaffa mig ett alldeles eget par. Jag är fortfarande peppad, även om jag ännu inte riktigt har börjat. Vem vet, detta kanske är vändpunten? =)

Det är inte långe kvar av sommaren, det har gått hiskeligt fort. Jag hade förväntat mig en lite ångestdipp eftersom jag fortfarande inte riktigt vet hur hösten kommer arta sig, men ju längre tiden går, desto mer vet jag att allt löser sig till slut. Jag kanske kommer in, jag kanske inte gör det, jag kanske flyttar, kanske inte. Jag har inte riktigt tid med att spendera min tid med att tänka ut framtiden. Den kommer bli bra tillslut. Kanske inte imorgon eller nästa vecka. Kanske om ett litet tag. =)
Jag har oroat mig tillräckligt länge att jag bestämde mig för att sluta. Det är varken hälsosamt eller sunt. Det blir som det blir!!

Det är dags förjobb om ett par timmar, så nu dusch sen shopping! =) Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0