Lights will guide you home.

Jag upprepar från min blogg jag hade förut. Ett ögonblick av smärta som kommer fram då och då...

Idag, igår och imorgon. Jag saknar, jag kommer alltid sakna. Min familj. Men det är bäst så här. Jag vet det, jag känner det, det är lika bra! Men jag kommer aldrig att komma ifrån känslan av att vara ensam. Aldrig. Den förföljer mig som mardrömmar på natten. De har blivit fler, nästan varje natt nu. Kan man få vara ärlig och säga att de skrämmer mig? Att jag ibland inte vågar sova för känslan som kommer direkt. Jag börjar tro att det är payback, att detta är mitt straff.

Hur kan man må så dåligt när man mår så bra?

Är det bara så livet kommer vara eller ska det egentligen vara något annat? Eller har jag bara kommit in på fel väg? Och hur i helvete hittar man då rätt? Många frågor, inga svar.


Idag var helt enkelt ingen bra dag! Jag hoppas morgondagen blir underbar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0