Me, myself and Heroes

Kvällen artade sig bra, har suttit i flera timmar och bara läst massa roliga bloggar. Det är hur kul som helst och det gör mig mer inspirerad. Just för tillfället sitter jag mest och är avis på alla dessa underbara designade bloggar som finns. Jag vill också ha en sådan fin. =) Det får bli mitt nästa projekt helt enkelt, det lär ju ta sin lilla tid. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Efter en sen middag bestående av romansallad, skinka, halloumi och massa andra saker som fanns i kylen så blev det Heroes. Inte många avsnitt kvar av sista säsongen nu, har för mig att jag har 4 underbara avsnitt kvar innan serien är slut. Jag avskyr detta, när man vet att snart är det slut och man vill inte att det ska ta slut, men man kan inte låta bli att titta. Avsnitt efter avsnitt fyller tv:n och lyckoruset infinner sig. Jisses, jag liknar en hippie som uppenbarligen rökt för mycket.

Men men serien är grym. Punkt!

Imorgon väntar jobb igen efter två lediga dagar. Jag funderar fortfarande på om restaurangbranchen verkligen är min branch och nu är det 7 år sedan jag tog studenten och kastade mig ut i yrkeslivet. Himmel vad tiden går fort. Ja jag får väl ta tag i framtiden inom sinom tid.

Nej nu är snart timmen slagen. Godnatt!

Sommar innebär jordgubbar!







Jag väntade ett samtal men det kom aldrig. Kanske imorgon då? =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0