Oh happy day!

Det lär bli en underbar dag! Kaffet är kokat, nyhetsmorgon är på och frukosten är snart färdig. Och om cirka en halvtimme sitter jag på cykeln ner till jobbet. Idag väntar långpanna så jag slutar runt 9-10 ikväll. Det är skönt, man vet vad man ska göra hela dagen iaf. =)

Ska försöka komma ifrån för att köpa mina träningskor så jag kan komma igång redan imorgon. Det hade ju varit riktigt nice. Men vi får se hur allting går. Jag känner mig riktigt peppad till att börja träna, jag känner det är dags för förändring. =)

Oj vad klockan går, tidsplaneringen sprack även idag! =) Vi ses! Dags för jobb, vi hörs ikväll!


Kommentarer
Prebenlouise

Lots of great info, keep up the good work!

2012-01-19 @ 10:14:09
URL: http://prebenlouise.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0