Work it!

Vaknar till solsken och fågelkvitter mitt i stan. LYCKA! Bättre än moppepojkarna som brukar väcka mig en aning för tidigt vissa dagar, ja det är helt sinnes vad dessa leksaker låter. Jag har nog aldrig varit med om värre. =)

Nu har jag precis intagit en mycket välbehövlig frukost och ska fortsätta på min andra kopp kaffe. Veckan som kommer består av jobb fram till lördag och säkert något mer roligt. Ska försöka planera in en shoppingrunda också, jag behöver ett par nya träningsskor. Det är dags att komma i form en gång för alla. Motivationen brukar som vanligt svika mig men denna gången ska jag ge mig fan på att det verkligen ska funka. Jag har egentligen all tid i världen på morgonen så någon ursäkt för att komma ut i friska luften finns inte. Och jag tror att allt funkar bara man kommer igång på riktigt. =)

Fick mitt antagningsbesked för någon vecka sen, jag trodde inte ens jag skulle hamna som reserv men det gjorde jag. Så vi får se vad som händer. Jag hoppas iaf att jag kan komma in och påbörja en ny fas i livet. Det känns som att det behövs. Nu, nyss, genast!

Jo just det. måste få igång mobilbloggningen också. Jag är ju nästan aldrig hemma under kvällarna så jag tänkte att det kunde vara en bra idé. Nej det är dags att göra denna dagen produktiv! Kan man säga så? Jaja, jag har inte tid att vara grammatisk korrekt här. =)




Slänger in en bild från ett besök på Rökeriet för ett tag sen,
jag bara måste dit snart igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0