Veckan som gått...

Det är söndag, dags att summera veckan som gått. Enligt mig har veckan gått hur bra som helst. Mycket jobb, lite shopping, lite fest, massa sömn och en aning träning. =)

Måndag;
Strålande fint väder, själv roade jag mig i tvättstugan.



Tisdag;
Dags för jobb efter två lediga dagar
Onsdag;
Först jobb, sen en spontankväll med Rosé och Fanta. Väldigt uppskattat!
Torsdag;
Äntligen inköp av ett par ordentliga skor till min inplanerad träning.
Fredag;
Jo men visst, dags för jobb igen. Hittade två pocketböcker på Ica som verkade hur bra som helst, första boken är snart utläst, vi får se vad betyget blir.



Lördag;
Långpass på jobbet. Grym dag i oväder. Jävla regn! =)

Söndag;
LEDIG!
Och vilken tur man har när man vaknar upp och inser att vädret inte har ändrat sig. Det får bli en mysig dag hemma i soffan.



Nej dags att fylla kylen med mat inför veckan som kommer. Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0