DAG 4; DET HÄR ÅT JAG IDAG

Fan vilken osis att den här rubriken inte var igår. Då hade ni fått fina bilder på en en helt fantastisk hemmgjord pizza. Men men nu var det ju dag 4 idag och mitt matintag har varit obefintligt, tråkigt och snabblagat. En helt vanlig dag i en restaurangarbetares liv. =)

9.30 Kaffe UTAN mjölk (fick en smärre chock när jag insåg att mjölken helt plötsligt var slut) intas i samband med rådgivning av a-kassan.

14.45 Kaffe MED mjölk intas på ett av stadens café tillsammans med min bästa Jenny. En blåbärsmuffins slinker ner...

18.50 Hemgjord nachotallrik intas i väntan på Paradise Hotel.

Och nu är klockan 20.40, efter inte alltför stort matintag idag så är jag fortfarande hungrig. Konstigt! Jag är ju en vanemänniska så att skippa frukost är verkligen inte till min fördel. =)


Kommentarer
mirjana

fin blogg!

2010-11-17 @ 21:10:58
URL: http://zajkovic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0