DAG 6; MIN DAG

I och med att jag snart stämplar in på jobbet så kommer här ett tidsinställt inlägg. Jag kommer när detta publiceras springa omkring på afterworken vi har, placera gäster, duka av, servera vin och öl och bara ha det jävligt roligt på jobbet.

Några timmar senare kommer jag ha fullt upp med att röja aw, diska och dona inför nattklubben. Jag kommer även försöka få i mig lite mat och kanske även få till en liten rökpaus. Jag kommer fortsätta serva de gäster som finns kvar med öl/vin och kanske en och annan shot. =)

Några timmar senare ändå kommer jag öppna cashentrén om det behövs och ta en massa underbara mingebilder.

Kl 03.00 stämplar jag ut för idag och påbörjar min underbara cykeltur hem till Stenkulla, jag hoppas jag somnar innan 04.00 för att orka med morgondagen som ser ungefär likadan ut.

Det här är min dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0