DAG 7; MIN BÄSTA VÄN

Goda vänner kan göra allt tillsammans
men bara de bästa vänner kan göra ingenting tillsammans.

sagt av A.A Milne

Min bästa vän är mitt allt. Mina andra bästa vänner lika så. Jag har tre som jag räknar som de mina, men idag ska jag berätta om den människan som blev min första allra bästa vän. Det var för 17 år sedan som vi träffades allra första gången. Hon har varit min vän sedan dess. Hon heter Jenny.

Som i all evig vänskap har vi varit oskiljaktiga, osams, sams, fulla, roliga, töntiga, tråkiga, tuffa, veka, rymmare, ja man kan säga att vi varit allt. Vi har delat dygnets 24 timmar tillsammans, lika väl som vi varit från varandra i månader och inte talats vid en enda gång. Men jag vet att hon alltid finns vid min sida och tvärtom.

Någon gång ska jag berätta om våra minnen, våra tokigheter och allt vi gått igenom men det skulle bli i samma stuk som en roman. Jenny är en vän värd sin vikt i guld. If you jump, I jump!

Elin och Linda, ni är inte bortglömda! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0