Elsas Mode

Boken är utläst. Betyg; Bättre än väntat.

Man dras ofrivilligt med i Stockholms uteliv och bloggsfär. Boken är lättläst, stundvis rolig, stundvis pinsam. =) Men den levererar precis som utlovat. Man drömmer drömmar om att bli sveriges nya bloggdrottning, man drömmer om champagne på innerstadens uteserveringar och man drömmer om ett helt annat liv. Ja då har man lyckats med en bok. Att få läsaren att bli fascinerad av det som skrivits och framförallt få läsaren känna sig delaktig i boken tycker jag tyder på en bra sammansatt bok.

Boken är ett bra tidsfördriv och den funkar för alla människor. Livet är inte alltid en dans på rosor och det får man uppleva i boken. Det är inte den bästa boken jag läst, men den har fått mig att drömma som ingen annan bok har gjort. =)

Nej nu ska dagdrömma vidare, om champagne, och snuskigt dyra skor för att sedan återvända till mitt vanliga liv, med jobb, med räkningar som ska betalas. Jag återvänder till mitt liv som jag älskar.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0