Godnatt sweetheart!

Det blev en till film innan läggdags. En riktigt bra sådan också, det var ett tags en jag verkligen såg en film som faktiskt var mer än bra. The Book of Eli...har ni inte sett den så se den. Jag rekommenderar den varmt. Min första tanke är bara att när kommer det här hända världen på riktigt? Och kommer jag vara med de goda eller onda? Och framförallt kommer jag att överleva?  Dock tror jag inte det kommer att inträffa innan jag kastar in handduken för gott. Men man kan ju alltid föreställa sig det.

Det kanske låter konstigt. Men det är så jag är. Lite mentalförberedning ifall att någon gång kanske....

Nej det är dags för sömn. En lördag innan tolv. Det är vuxenpoäng. =) Men ska upp tidigt imorgon då jag ska fika med min underbara bästa J. Var på tok för länge sedan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0