HÄRLIGT VAR ORDET JAG SÖKTE

Avslutar dagen med att krypa ner i sängen och hoppas på att morgondagen blir lika bra som denna. För det har verkligen varit en helt fantastisk dag. Har förvisso inte fått speciellt mycket gjort men jag har städat, druckit glögg och fått ny energi i goda vänners lag. Det tycker jag funkar för att få kalla denna dagen fantastisk. =)

Mina värmeljus jag tänt runt om i hela lägenheten har sedan länge brunnit ut, jag ser det som ett tecken på att det är dags för sömn.

Mona Sahlin ska avgå, vad hände? Fast ja det kanske inte riktigt var otippat men ändå, jag kan ju inte säga att jag bryr mig speciellt. Jag hoppas dock att nästa partiledare kan visa samma krut som Anna Lind och Olof Palme, då kanske, märk kanske kan socialdemokraterna återfå sin försvunna glans.
Diskutera politik så här på kvällskvisten, jag måste helt enkelt blivit en aning knäpp. Jag har ju inget intresse i det där överhuvudtaget. Svammel, svammel, svammel. Gå och lägg dig Jeanette.

Jepp, on my way.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0