IDAG SOM IDAG SOM IDAG

Är det dags för en aning jobb, känns lite lyxigt efter nästan hela veckans ledighet. Men det är inte bara bra med ledighet, visst det är skönt men efter ett par dagar kryper du på väggarna och skulle nästan falla ner på knä och be för ett jobbpass, någonstans, vartsomhelst. Det är det som är synd.

Men jag hoppas och önskar att mitt jobbsökande snart ger utdelning. Att försöka få igång en a-kassa är ju inget jobb jag önskar någon. Att det ska vara så krångligt, så svårt och så påfrestande. Jag har hitills i mitt liv betalat 48 tusen svenska kronor under tiden jag varit med. Hutlöst med tanke på den obefintliga service som a-kassan ger. Shame, shame on you!

Men men jag har snart ett nytt givande jobb och en stadig inkomst igen. =)

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0