Lunchdate blev Ikea!

Vår planerade lunchdate blev som sagt Ikea Linköping istället. Jenny trillade in vid elvasnåret och efter många funderingar senare styrde vi bilen mot Ikea. Ja man kan alltid fördriva tid på Ikea. Det vart en mycket trevlig dag!

Inköpen blev det vanliga, masor av ljus, några fina ramar, en ny tvbänk (som egentligen är 2 bänkar) plus en massa annat. Så nu underkvällen hardet skruvas, fixat och donats. Nu är det mysigt och jag trivs mer för varje dag som går. Men jag har några saker kvar innan jag kan känna mig klar. Måste måla lite ramar och skruva ner en jättehylla.

Det kommer bli ett jävla projekt det. =)

Insåg precis att jag enbart ätit lunch idag. Aj aj inte konstigt att man är hungrig. Det får bli en kvällsfika innan läggdags.

Imorgon blir det till att måla så prio ett är färg. =) Tack och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0