Nagelfix eller hur?

Nej jag fastnade istället för ett avsnitt med Gordon Ramsey. Visst han skriker och gormar men han är ändå en jävligt bra kock. Han är också en sådan som lever på sitt rykte som den elaka kocken, och det funkar för honom. Han gjort sig själv ett jävla namn. Jag tycker han är klockren iaf.

Min framtid som stundar, den kommer närmare och närmare med en hiskelig fart och jag försöker hitta den där lilla inspirationsvägen som helt har gått vilse. Men jag har börjat och det är bra att börja med ett mål sedan kommer resten på köpet. Eller?

Jo men visst kan det vara så, jag går och lägger mig varje kväll med stora förhoppningar om att jag ska vakna upp med den där snilleblixten. Den är på väg, den kommer snart, det är lite fördröjning bara. Håll ut! =)

Bok 2 jag började med igår, grym. Ibland är det bara så skönt att ramla tillbaka i böcker som är ganska ytliga men med en trevlig historia. Man behöver inte tänka så mycket, man behöver inte klura ut en mördare, man behöver egentligen inte göra något annat än att just läsa.
Läsa för att det är avkopplande och stundvis jävligt roligt. Ja det här var en rikigt feel-good bok om hoppet, kärleken och en tro på allt löser sig. Denise Rudberg, keep up the good work.



Inte verkar denna mannen speciellt elak?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0