UP AND RUNNING

Tillbaka till verkligheten efter 2 oerhört påfrestande dagar. Jag har tro det eller ej varit sjuk. Hur kommer det sig? Jag är ju aldrig sjuk. Hur, var, varför? Why me?

Haha helt otroligt vad däckad man kan bli och eftersom jag ytterst sällan faller offer för sjukdomar så blir jag varje gång lika förvånad. Que? Vad händer med mig? Vad har jag gjort för ont?

Så ynklig man kan bli.

Men men nu är jag snart tillbaka i form igen och det börjar gå framåt med allt. Det känns oerhört bra och jag gillar det.

Ligger lite efter i allt som har med bloggen att göra och jag startar upp igen imorgon. Jag har lite serier, lite böcker och en film att rekommendera. =)

Nu stämplar jag ut för idag! Puss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0