WAKA WAKA

Ibland är det konstigt, att en enda låt kan få ett helt ställe att lyfta på taket. Waka Waka är den låten i Nyköping just för tillfället. Haha jag tycker låten är väldigt trallvänlig och man blir en aning glad när man hör den. Men här på det nästan ickeexisterande dansgolvet så blir det inte bara lita dans när låten slås på. De hoppar och hoppar och hoppar en aning mer. Haha helt jävla otroligt.

Annars flöt dagen på himla bra. Hela rockshowen var faktiskt helt ok, bra drag på slutet. Väl godkänt.

Nej nu faller mina små ögonlock snart ihop och jag känner att jag inte har speciellt mycket att berätta. Så, puss och godnatt!





...jag vill inte tänka framåt 
men är livrädd att fastna här,
nu kan det vara försent
att säga som det är...


melissa horn/lars winnerbäck


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0