Är jag konstig?

Satt och kikade tillbaka i lite inlägg jag gjort den senaste månaden och ibland funderar jag på om jag kanske är lite knäpp? Ha ha ja men ärligt. Eller så är det bara en del av min charm helt enkelt. =) Jag tror helt klart på det sistnämnda.

Måste bara ännu en gång säga att jag är toknöjd med min nya färg. Ja jag vet att jag reda har sagt det men det känns som att jag vill berätta för hela världen. Ha ha

Ur en konversation på jobbet;
Cilla; Har du en slags hårkris eller?
Jag; Ehh vaddå?
Cilla; Ja men det enda du har pratat om sen vi kom är ditt hår.
Jag; Va? Jag? Nääää


Ärligt! Jag tror nog fan jag har det. Fan!

Jag har skrivit ärligt nu tre gånger i ett inlägg, ordet smittar av sig, det är som en sjukdom, helt plötsligt är det bara sagt/skrivet. Fan!!

Jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Fan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0