Back to work

Efter en ledig helg med inte så mycket utfört så är det nu dags att återgå till vardagen. Jobb, jobb och lite mer jobb. Och det känns bra efter 3 lediga dagar. Dock har jag insett att det är för jävla härligt att vara ledig och jag önskar ibland att jag var ledig jämt. Det hade dock på sikt varit väldigt tråkigt, det hade inte varit ekonomiskt försvarbart och jag hade nog hamnat i en personlig konkurs relativt snabbt. Så jag älskar mitt jobb, det är inte bara nödvändigt det är roligt också. =)

Annars ser veckan som kommer ganska lugn ut. Kvällspass, idag och på onsdag, lunch på torsdag och på fredag åker jag till Norrtälje. Endast 3 dagars jobb, wow veckorna som kommer lär bli hårda. =)

Nej dags för dusch, piff och kaffe. Vi ses på Tellus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0