Det gör ont att vara mig.

Ibland är det inte lätt att vara jag, sådär som när man inte riktigt känner sig ok. När allt man har i huvudet är alla misstag man begått, allt man missat och allt man gjort fel. Idag var en sådan dag.  Självkänslan är som bortblåt och man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Sådana här dagar önskar jag att jag hade ett yrke jag gjorde hemifrån. Jag önskar också att jag aldrig skulle behöva gå utanför dörren. Men men, det är så jävla dumt. Ja det är det.

Nej nu ska jag ta och se Lyxfällan, avsnittet idag har varit all over facebook hela kvällen så jag bara måste se vad det är för idiot som är med.

Imorgon är en annan dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0