Ekvation


Bild lånad från denna sida


Jag hittade en bild, som beskriver allt. I love it. Nej jag måste sova, lägga mig ner och blunda och bara drömma mig bort till ett liv helt utan begränsningar. Det hade varit lycka.

Jag vill att 2010 ska sluta bra, lyckligt och fantastiskt så att nästa år bara kan börja helt underbart. Det hade varit ännu mera lycka. Snart jul också, jag har signat mig för jobb hela julhelgen. I år finns det inget julfirande, för jag tycker inte om julen helt enkelt. Det är överskattat, slöseri med pengar och man blir fet av maten om man nu äter den. Jag vägrar jul och det känns hur skönt som helst att slippa hets. =)

Nej nu svamlar jag mest. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0