I´m yours.

Wow! Jag slår läsarrekord med 7 läsare. Sweet, då finns det alltså några arma läsare som faktiskt läser min blogg. Jag gillar´t. Tyvärr vet jag inte om jag kan räknas in i facket som intressant då då jag oftast bara uppdaterar om helt oväsentliga saker. Typ som att gå vilse eller något annat dumt. Det känns ganska typiskt jag om jag får säga det själv.

Dagen idag, jo den gick finemang. Anklev och jag tillsammans, obeskrivlig duo. Haha, det gick så jävla bra. Klockrent. Jag finner inga ord. Tack, tusen tack.

Fick ännu en underbar nyhet idag. Jag är så glad, så glad, så glad. Jag kan tyvärr inte berätta vad, men lyckan flög genom kroppen och jag lever fortfarande kvar i ruset. Jag är så glad för din skull.

Nej nu är det dags att sova, denna uppdatering får räcka. Men vi hörs imorgon precis som vanligt. Jag hoppas jag har något spännade att dela med mig av då.

Kvällens låt, ja det får bli denna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0