Måndag hela veckan?

Jag. Bara. Måste. Shoppa. Kan. Inte. Vara. Utan. Ahh min lön försvinner på grejer, på vin, på ja tamifan allt. =) Men men det är sånt som händer. Idag blev dock inte så jättemycket grejer, 3 flaskor vin, mysiga strumpor och en ny plånbok. Fick även hem mitt paket från Nelly och det går direkt i retur. Denna gången funkade det inte riktigt.


Annars är jag inne i en osocial period där jag bara älskar att vara ensam. Dock blev det en fika efter jobbet idag som var mycket trevlig, det fick till och med bli en kanelbulle eftersom det är den dagen idag. Sen blev det direkt hem för ta tag i min eftersatta lägenhet. Hmm den gnäller typ lika mycket som min cykel ha gjort de senaste veckorna, men okej jag lovar och svär att ta väl hand om er i framtiden. Typ.


Bilderna från min premiär som mingelfotograf ligger nu uppe på denna sida. Välkommna! =)

Nej dags att sluta för dagen, snart dags att gå upp igen känns det som. Puss hej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0