Me. myself and I

Formsvacka, så heter det. Det är de ordet jag letat efter. Jag har hamnat i en formsvacka. =) Inget depp, inget nånting, helt enkelt bara en aning ur form. Tolka det som ni vill.

Kom nyss hem efter en kväll på jobbet, började kvällen med mingelfotografering. Himla roligt det där sen fick det bli en drink eller ja två innan jag promenerade hem i regnet. Väntetiden på taxi var 40 minuter och jag orkade inte vänta. Så jag gick, fast man inte ska, hem själv. I´m sorry.

Men det gick bra, efter att ha passerat Ica, svängt in på "min" väg och börjat se min port så kommer det en man springandes. Lite läskigt i mörkret är det, då hela han är vit. Hjälp var min första tanke. Ju närmre mannen kommer desto tydligare blir det, han har inga kläder på sig. Det kände slite som dolda kameran det här, men han hade uppenbarligen inte en tanke på att han var spritt språngade näck. Herregud och inte kan man sluta titta heller, mannen ifråga ler hur stort som helst när han passerar mig och fortsätter springa. Jag däremot låser upp min port i chock. Jag har nu insett hur viktigt det är för mig att flytta. Nu, nyss, genast.

Tack och godnatt! Vi ses imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0