Only fooling myself

Trött. Hungrig. Slut.

Allt löser sig! Alltid, hela tiden, jämt. Ibland tar det bara lite längre tid.

En semidag i övrigt, men även det blir bättre. Ska nu krypa ner i min underbara säng och bara fortsätta läsa. Har kommit in i ännu en läsperiod där jag slukar böcker av bara farten. Snart dags att ta en vända ner i föråddet och plocka upp lite mer, har nog ett gäng som inte har blivit lästa. Det får bli på söndag, kanske även ska ta med Alan Carrs bok äntligen ickerökare upp också. Det är dags nu. =) Jag har väntat länge på detta.

Nej det är dags att sova. Sluta sina ögon och drömma om lite snö. Tänk vad underbart det hade varit om jag fick vakna upp imorgon till vita gator. Jag hade gråtit av lycka. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0