You have no choice.

Ännu en lång dag. Men den har varit givande och det har varit fina diskussioner. Jag gillar det iaf. =) Jag ser verkligen fram emot förändringarna som kommer att göra hela jobbet mysigt, värmande och välkommande. Kan bli hur bra som helst. Jag hoppas.

Veckan som kommer nu betyder jobb, onsdag lunch, torsdag kväll och fredag hela dagen. Lördag kör vi en fotosession och vi blir återigen mingelfotograf. ME LIKE! Söndag då kör vi storstäd och på måndag ja då är jag ledig. Då ska jag städa och göra fint, tända ljus överallt och bara mysa med en kopp te hela dagen. Mmm kanske lite varm choklad. Ja vi får se hur dagen artar sig.

Nej nu dags att sova, har vaknat halv åtta av mig själv hea veckan och jag gillar det. Jag är inte ens jättetrött vid elva och jag tror jag ska fortsätta så här. Ingen utgång, gå upp tidigt och faktiskt få ut något av dagen. Imorgon ska jag tillåta mig en skön höstpromenad, jag hoppas på fint väder. Om det mot förmodan skulle regna så kan ni glömma något inlägg om hur fint det var la la la. Men det får jättegärna komma snö, då hade lyckan varit total. =)

Nej lite fix oxh trix sen krypa ner i sängen. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0