2010-09-29

Sent. Igen. Att jag aldrig lär mig.

Dagen har nog varit i segaste laget känns det som, det har gått sakta och inget väsentligt har hänt. Bara en helt vanlig dag i vardagstristessen.

Så vi gör ett nytt försök med dagen som kommer. Med lön och allt så kan ju denna dagen faktiskt bli helt ok! =)

Som jag sagt tidigare, jag säger det igen: It´s not shopping, it´s teraphy! Terapi för vad, ja det finns alltid en anledning att komma på. Det är hur enkelt som helst. =)

Till exempel;
Det är onsdag, veckorna går för fort,
jag behöver verkligen den där tröjan.
Det är 3 dagar kvar tills man är ledig,
jippie då måste jag verkligen köpa nya kläder.
Disken står fortfarande kvar,
fan jaja då kan jag lika gärna köpa väskan så kan jag diska sen.
Jag är lite trött idag, jag behöver nog ha de där skorna....

Som sagt man kan hålla på i en evighet. Nej nu kan jag nog snart inte hålla mina ögon öppna längre.
Dags för sängen. Vi ses! Puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0