It´s a beautiful day!

Vaknade på pricken 2 timmar innan min klocka skulle ringa. Det är ganska helt otroligt. Så istället för att somna om och klaga senare att jag sovit för länge så var det bara att gå upp. Har hunnit med att städa, diska, duscha och äta frukost. Jag tycker det är väldigt bra för att vara jag!

Jag har haft några dagar nu när tankeverksamheten jobbat på högvarv å att hinna med och skriva här kändes inte riktigt som prio ett. Det kanske kan bli ändring på det nu! Vi hoppas.

Dags att göra sig iordning för eftermiddagsfika med min bästaste Jenny. Prata av sig lite, skratta lite och bara må allmänt bra.

Just det, nästa höst. Jag måste ta tag i det nu!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0