Lysen = check!

Nu har jag äntligen fått tid till att köpa lysen, idag efter luchen tog en vända till på stan och fick mot min stora förvåning med mig ett par lysen hem. Så snälla farbror polisen, ni kan sluta förfölja mig nu! =) Tack!

Annars en lugn och skön kväll. Har letat lite fina klänningar och skor tills galafesten jag ska på. Ohh det ska bli så jäkla roligt. Jag ser verkligen framemot det. Måste bara införskaffa mig en extern blixt till min kamera och det är inte det lättaste. Det är ett hav av blixtar och allt möjligt. Men snart så! Jag gör min mingelfotopremiär i helgen eventuellt. Jag hoppas att det ska gå fint. =)

Nej nu ska jag återgå till letandet efter saker jag behöver...en fin liten kuvertväska hade ju inte suttit fel heller...

Tack för idag! Det har varit en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0