This is me.

Jag vill så gärna. Ge allt av mig till dig. Men jag är helt jävla otroligt rädd. Rädd för vad som kan ske, rädd för vad som kanske kan hända. Frågan är om jag är för komplicerad för att det skulle kunna gå? För naiv? För rädd?

Jag kräver egentligen inte mycket, men att ljuga är det värsta jag vet. Jag har fortfarande inte träffat någon som inte har ljugit för mig. Jag tycker hellre att man ska vara ärlig även om det sårar lite för stunden. Det går över tillslut och i långa loppet kommer man längst med sanning. Jag har svårt att lita på människor, vänner och familj. Det är nästan ett måste att du förstår. Jag har svårt att sätta ord på mina känslor och jag är nog en aning trasig. Jag behöver trygghet, stabilitet och kärlek. Jag kanske blir hel nångång.

Du kan va en ängel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0