Wake up!

Oj jag blir lite mörkrädd när jag läser mina egna inlägg, himmel och pannkaka. Det är bra nu! =)

Det var söndag igår, det var valdag igår, det var den 19 september igår. Ja det var hur mycket saker som helst men det enda som uppenbarligen betydde något för sverige var valet. Jag måste erkänna att jag faktiskt var och röstade för att man ska det, för att man behöver göra det. Men jag tycker det blir lite väl mycket ibland. Varenda kanal visade valet, varenda tidning skrev om det. Jag hoppas det snart är över, jag vill läsa om andra saker nu på morgonen tillsammans med kaffet. Lite roliga saker för en gångs skull kanske? Eller? Jo det är sant, valet är över och jag vill inte ens höra ordet val igen på 4 år. Tack!

Nej nej, idag blir det dagen när jag faktiskt inte har en blekaste aning om vad som händer och sker. Visst är jag ledig men det var något möte där jag måste gå på. Så det är väl bara snällt att pallra sig dit runt kl 5! =)

Det känns som att jag yrar, jag har nog kanske inte riktigt vaknat än. Vi kan väl höras sen istället. Jo, det går fint.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0