YES!

Disken är klar. Till tonerna av min absolut underbara spellista på Spotify så tog jag mig igenom disken, det var som tur va inte så mycket. Så det gick i det stora hela väldigt fort.

Räkningarna är också betalda idag, alldeles nyss. Checkade in min lönespec och fick till min stora förvåning se att jag betalat nästan 6000 i matkostnad. VA? Jag höll på att dö...hahaha men men sånt som händer och inget som inte kan lösas i efterhand. Jag blev bara en aning förvånad. =)

Nej nu snart dags för en tur till centrum. Och snälla ni påminn mig om mina lysen nu men det är onsdag idag, ett glas vin efter jobbet kanske? Då är min fråga; Måste man ha lysen om man är på lyset? =)

Nej skämt och sido. Puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0