DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT....

Väntar aldrig för länge brukar det heta. Nu är iaf all redigering klar och jag är nöjd, det tog sin lilla tid men väl värt besväret.

Vi fick ihop ett gäng bilder både fina, vackra, roliga, hemska och spårade och det är hur kul som helst att titta tillbaka på om ett par år. Annars har jag haft en relativt bra dag, en aning dåligt samvete för att jag skippade gymmet men annars helt ok, fika är ju absolut en ursäkt till att hoppa gymmet just idag. Eller? =)

Jaja jag taggar till för imorgon istället. Hellre något än ingenting alls..

För tillfället sitter jag och skickar filer via sprend.se, hade ingen aning om att en sådan sida fanns men jo det gjorde det. Perfekt för att skicka stora filer då mailen bara tar en viss storlek. Tack för tipset Tessa! =)

Tess, Elin och Sandra: YOU GOT MAIL, om bara ett par sekunder. från sprend.se.



























En liten del av vår lilla tid i Sälen! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0