EGOIST

Ibland önskar jag. Ibland väldigt mycket.

Ibland tänker jag. Ibland på tok för mycket.

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt. Ibland väldigt ofta.

Idag har varit en grym dag, jag har hela dagen umgåtts med vänner som jag tycker fantastiskt mycket om.
Kvällen avslutades med middag och vin med mina bästa och vi svängde förbi Tellus en sväng innan det var dags att gå hem. Just nu ångrar jag att jag inte åkte bil.

Ibland undrar jag också vem det är jag försöker lura? Mig, mig, mig mig eller mig? Den senaste tiden har jag nog försökt förstå mig på känslan av att det är dags att fly, typ samma känsla som fick mig att åka vintern 2007, när jag var borta i 3år.

Så jag förbereder er här, skulle jag mot förmodan vara borta så kommer jag vara borta. Då har jag åkt, då har jag lämnat och jag vet inte när jag kommer åter. Om jag kommer åter.

Jag vet att det är egoistiskt, men va fan varenda människa är det så varför kan jag inte va det?
Jag vill så gärna, jag vill så mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0