HIGHWAY MAN

2 dagar kvar av denna vecka och är det något jag måste vara bitter över så är det att det går så jävla fort. Tiden bara rinner mellan fingrarna och det finns fan inget stopp.

Det är 2 veckor sen jag fyllde 26, det är ett år sen jag slutade säsonga, det är 1 år och 4 månader sen jag fick mitt körkort och allt detta känns som att det var igår. Hur var och varför?

Jag är också en aning besviken då jag denna vecka skulle ha avslutat min tatuering, men nej han har nu bokat av 2 gånger och jag vette fan när den blir klar. Jag hoppas på snart! Jag vill ju att den ska bli färdig för fan! =)

Det är dags för att tagga till för ännu en fantatisk lördag på C&D!!! =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0