JAG RÖSTAR FÖR ÅLDERGRÄNS 25ÅR

Idag är det lördag och äntligen är vi tillbaka till den vanliga ordningen utan studenter. Så nu är ni alla hjärtligt välkommna tillbaka, vi köööör bara kööör, precis som vanligt.

Igår som sagt hade vi en jävla massa fulla studenter på jobbet och helt ärligt; Jag hatar studenter!!!!! Nu kommer det säkerligen bli ett jävla liv om mitt uttalande, men prova en kväll bakom baren på en studentfest så kommer ni alla säga precis likadant själv.

Jag är helt med på att våra kära studenter också ska ha någonstans att vara men det finns en magisk liten gräns som övertrasseras varenda jävla gång. Och ja jag har också en gång i tiden varit student MEN hade vi uppfört oss som studenterna gör idag hade det för fan inte ens funnits något som heter studentfest.

I dagens samhälle är det tydligen helt okej att kasta glas på golvet, spotta på bardisken, spy överallt, bråka i toalettkön, gnälla över priset, välta andras drinkar, uppföra sig som ett svin, få psykbryt när man är för full för att beställa. Det är även helt okej att ha sönder inredningen dit man kommer, dra ner gardiner och allmänt bara förstöra. Nu förtiden finns det inget som helst vett i ungdomarnas huvuden, det finns ingen som helst respekt för andra människors arbeten och jag ber till gud att deras karma hamnar på noll. Jävla snorungar!

Sen har dessa små snorungar mage att gnälla över högre åldergränser, det är fan inte så jävla konstigt att nattklubbar runt om i Sverige faktiskt inte vill ha 18årsgräns, för vet ni vad, det kostar mer än det smakar!

En kurs i hyfs och uppförande när man vistas bland folk borde bli obligatoriskt under den 3år långa gymnasitiden! PUNKT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0