MAY IT BE

Hamnen, vilken underbar pärla i Nyköping. Kaffe, glass och goda vänner blev precis en sådär perfekt dag som gör att man känner lycka!

Hallon/saltlakrits är min nya favorit. Nästan lite beroendeframkallande god. Cravings på hög nivå!

Gick förbi min nya lägenhet idag (i wish) och den står tom. Imorgon måste jag ringa direkt till Nyköpings Hem och kolla läget, varför är den tom och när fan blir det min tur! Ja typ så kommer jag säga! Min lilla etta som är så fin känns som tortyr just nu när jag vet att lägneheten på Ringvägen faktiskt står tom, jag bara måste ha den, oavsett hur den ser ut!




Jag tänkte ha en date med Colin Farrell nu, det funkar alltid i alla lägen! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0