MULET VÄDER

Gårdagen känns som lite av en dimma, blev på tok för berusad för mitt eget bästa!! =) Men det är väl sånt som händer? Tanken var att det skulle vara en lugn hemmakväll efter första dagen i backen, skönt och riktigt trevligt!

Skoogan ringde och snabbt som attans ilade jag iväg, det är så jävla roligt att träffa alla igen och det är nu när man är häruppe igen som man inser hur mycket man egentligen saknar det.

Än så länge har inget hänt på bittersidan, förutom att Gustavs tydligen inte serverar mat efter halv tre? Vad är det för jävla sätt, här kommer man ett helt gäng hungriga skidåkare som är sugna på gulasch och då stänger det halv tre. Varför inte ha öppet fram tills liftarna stänger iaf, det är ju inte så att kocken ska laga gulaschen a'la minut precis. Men men det är ju inte jag som förlorar försäljning....

Annars mår vi alla bra här, inga brutna ben, ingen magsjuka, alla ha pengar kvar, ingen har blivit osams och maten smakar bra! De är grymt att bo med tre kockar som lagar maten varje kväll, äntligen får jag äta riktigt hemlagad mat.

Ikväll är det Lammet som gäller, ska bli jävligt gott. Kikade igenom menyn när jag var där igår och jag kan fan inte bestämma mig, kött eller fisk? Jag har iaf bestämt mig för champagne rakt igenom. =) Ska bli så jävla gött! Jag längtar redan!

Dags för frukost, puss på du!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0