REDIGERING PÅGÅR

Det har tagit ett par timmar och jag har 194 foton kvar att gå över. Att det kan ta så lång tid att korrigera det man missat när man tagit fotot, men men jag ska säga att det är mödan värt. =)

Fick iväg mig själv till gymmet idag också fast att jag inte ville och nästan började gråta en skvätt när jag såg att man inte kunde avboka för att det var försent. Jag är i efterhand nöjd och glad att jag tog mig iväg och idag brände jag alla extra kalorier jag druckit i Sälen, fy fan det var tungt, det var en pina men fan vad härligt det kändes när jag gick den arma vägen hem till Stenkulla.

Btw, jag har även hunnit med att tvätta!

Det här med att sluta röka nu efter Sälen ändrades till att dra ner istället. Och det har fan gått bra idag och jag har typ bara rökt ett halvt paket. Ironin slog till som en käftsmäll och jag hoppas jag röker lite mindre imorgon istället. Min kompis Jenny har sagt att man aldrig ska sluta med saker på måndagar, jag ska följa hennes råd.

Vi slutar kvällen med en aning egobilder från Sälen, det är mitt största nöja för tillfället! =)


















Alla bilder från mitt hjärta, min blomma Iphone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0