SKITLIV

Vilken jävla skitdag rent ut sagt. Jobbmässigt har det gått lika bra som vanligt, känns sjukt jävla bra att vara tillbaka ute på Skavsta och jobba lite extratimmar, det behövs när jag egentligen inte jobbar så mycket mer. Men i övrigt, så kan denna dagen brinna, helt glömmas bort eller helt enkelt raderas från min kalender.

Det började nog redan imorse när jag vaknar ändå ganska pigg och utvilad, kokar min dagliga kanna med kaffe, öppnar kylen och hittar en TOM mjölkförpackning. Va fan, hur fan kan jag ha ställt tillbaka en tom mjölk för att sen tro att jag har mjölk? Skitliv! Redan där försvann denna dag som skulle ha blivit helt jävla fantastisk. Det slutar med att jag desperat häller matlagningsgrädde i kaffet. Jag ska inte påstå att det var särskilt gott, men i 8 desperata fall av kaffebehov så funkar det, jag lovar!

Blir en aning försenad då mitt facebookberoende eskalerat på sistone, rehab nästa! Två minuter över halv kommer jag ner till min tidsbokning med Optikern, börjar fint, undersökningen går kanon trodde jag.

-Lilla du, hur länge har du gått såhär?
-Ehh, sen typ -07
-Jaha ja....ja du behöver ju glasögon som hjälper dina ögon att slappna av så att du slipper huvudvärk...
-Aha, ja men typ när jag läser och så?
-Nej, du ska ha glasögon hela tiden!

Skitliv!

Jag tror jag ska grina en skvätt!

Måste poängtera att jag absolut inte tycker det är något fel med glasögon överhuvudtaget bara de inte sitter på mig, jag passar verkligen inte i dem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0