SOMETIMES

Har haft två lediga dagar nu. Himla underbart men har saknat lite socialt sällskap av min bästa. Det är ju inte för ofta som man är ledig nu för tiden.

Har haft en grym helg iaf, fredag blev lugn började ju tidigt dagen därpå.

Lördagen spenderades med massa rosa, gott sällskap och en grym middag. Började runt 18 hemma hos Cajsa och slutade runt halv fyra halv fem snåret. =) Jo jo man säger då det. Det var en ritkigt tjejfest och det var precis vad jag behövde. Drog ett par snabba järn på Coctails innan vi cyklade ner till hamnen.

Jag har druckit järn, skjutsat på fyllan, skrattat och bara laddat för en grym weekend på Malta som snart är nära, det här var kan man säga en liten, liten förkaka.

Efterfest också, hemma hos mig. Med det vidrigaste vita vin jag någonsin smakat, fy fan, men flaska är snygg iaf.

Tackar de iblandade för en riktig partyhelg.


Some pics från veckorna som gått. Man kan inte annat än älska instagram.















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0