UPDATE

Ja det är väl kanske dags för en update.

Helgen som gick var lång, tung, rolig, varm, hektisk, fantastisk, hemsk ja alla adjektiv som finns att använda kan användas just här. I slutändan var karnevalen lyckad! Uteserveringen flödade, baren rockade, svetten rann, ölen dracks upp och spriten tog slut.

Jag lider fortfarande i sviterna av sömnbrist vilket resulterar i att jag däckar innan tio, efter 4 powernaps på dagen! Men jag tror jag börjar komma i rätt form igen.

Fick även en trevlig överraskning igår, en inbjudan till den legendariska kräftskivan. Så helgens planer blev ändrade i sista minut och jag får min resa till Öland tillslut. Missar dock en väldans trevlig födelsedagsfest, men jag hoppas jag får chans att gottgöra. =)

Malta närmar sig med stormsteg...snart bara en vecka kvar!


Fick ett gäng fina bilder från helgen...

























Jag kan dock avsluta med att jag är glad, på riktigt jävla glad att det bara är karneval en gång per år! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0