DAG 18; MIN FAVORITFÖDELSEDAG

Att fylla år. Att hela tiden bli ett år äldre. Det är något visst med att fylla år, en hel dag där man helt kan fokusera på saker som gör övergången till ålderdomen en aning lättare. Det här med att fylla år är lite knepigt just för mig då jag fortfarande tragglar med åldersångest fast att jag än så länge varken är eller känner mig gammal. Jag har alltid trott att världen skulle gå under när jag fyllde 21 och jag tror fortfarande hur konstigt det än låter att jag lever på övertid.

Jag har aldrig påstått att jag är vidare normal.

Mina bästa födelsedagar är de två senaste, när jag fyllde 24 och när jag väl fyllde 25. Jag har firat bägge två tillsammans med Linda i Sälen. Min 24:e med våran bästa vän Pol Roger i Pianobaren på Högis och den 25:e med middag i p-boendet, förkrök i baren och sen en skiva med den där Harry. Bägge dessa är mina favoriter. Jag vet att man bara ska välja en, men hur kan man välja mellan dess två. De är ju fantastiska och fyllda med värme, vänskap, lycka och sprit. Kan det ens bli bättre?

I år vet jag inte hur jag ska fira, men det finns planer på Sälen, så varför frångå ett vinnande koncept?






Foto; Jag

Jag kommer iaf utan tvekan fira med denna ack så förtjusande dryck....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0